středa 2. března 2016

Půjčky na každém kroku! Jak nenaletět podvodníkům?


Půjčky jsou téměř všude... a naletět podvodníkům je čím dál snadnější. Téměř na každé internetové stránce je banner a snaží se vám někdo nabídnout půjčku... Jak ale poznat, zda se jedná o solidní firmu?

Peníze, Karta, Obchodní, Kreditní Karty, Platit


Nicméně když už si půjčíte peníze, očekávejte, že při splácení vždy přeplatíte. Zadarmo vám nikdo nepůjčí a s tím počítejte, co by z toho jinak měli? že? Půjčíte si 50 000 a máte to splácet například 5 let, ale ve výsledku zaplatíte bance nebo firmě více a to třeba i 70 tisíc. Jedná-li s váma firma jakkoliv a naslibuje vám hory doly, vždy platí to, co je ve smlouvě! Nenechte se napálit.

Jak poznat potenciálního podvodníka?

- Nekvalitní webová stránka bez kontaktních údajů  
- Za půjčkou nestojí firma ale fyzická osoba  
- Půjčka z letáků, časopisu nebo inzertních serverů  
- Pro získání půjčky je nutné zaslat ověřovací poplatek  
- Pro získání půjčky musíte zavolat na placené číslo  
- Neprofesionální jednání, majitel firmy má zahraniční přízvuk nebo neumí dobře česky  
- Pravopisné chyby a překlepy v inzerátu nebo na stránce  
- Špatné zkušenosti na diskuzních fórech
Nekvalitní webová stránka bez kontaktních údajů Za půjčkou nestojí firma ale fyzická osoba Půjčka z letáků, časopisu nebo inzertních serverů Pro získání půjčky je nutné zaslat ověřovací poplatek Pro získání půjčky musíte zavolat na placené číslo Neprofesionální jednání, majitel firmy má zahraniční přízvuk nebo neumí dobře česky Pravopisné chyby a překlepy v inzerátu nebo na stránce Špatné zkušenosti na diskuzních fórech

Více informací na http://pujcko.cz/
Nekvalitní webová stránka bez kontaktních údajů Za půjčkou nestojí firma ale fyzická osoba Půjčka z letáků, časopisu nebo inzertních serverů Pro získání půjčky je nutné zaslat ověřovací poplatek Pro získání půjčky musíte zavolat na placené číslo Neprofesionální jednání, majitel firmy má zahraniční přízvuk nebo neumí dobře česky Pravopisné chyby a překlepy v inzerátu nebo na stránce Špatné zkušenosti na diskuzních fórech

Více informací na http://pujcko.cz/
Nekvalitní webová stránka bez kontaktních údajů Za půjčkou nestojí firma ale fyzická osoba Půjčka z letáků, časopisu nebo inzertních serverů Pro získání půjčky je nutné zaslat ověřovací poplatek Pro získání půjčky musíte zavolat na placené číslo Neprofesionální jednání, majitel firmy má zahraniční přízvuk nebo neumí dobře česky Pravopisné chyby a překlepy v inzerátu nebo na stránce Špatné zkušenosti na diskuzních fórech

Více informací na http://pujcko.cz/
Nekvalitní webová stránka bez kontaktních údajů Za půjčkou nestojí firma ale fyzická osoba Půjčka z letáků, časopisu nebo inzertních serverů Pro získání půjčky je nutné zaslat ověřovací poplatek Pro získání půjčky musíte zavolat na placené číslo Neprofesionální jednání, majitel firmy má zahraniční přízvuk nebo neumí dobře česky Pravopisné chyby a překlepy v inzerátu nebo na stránce Špatné zkušenosti na diskuzních fórech

Více informací na http://pujcko.cz/

48 komentářů:

  1. Podvodníci se najdou všude a jakmile jde o peníze, tak jich je jak máku, proto musí být člověk o to víc opatrný. My jsme si půjčili peníze u banky, abychom měli jistotu, že nenaletíme, a když jsme měli problémy se splátkami a potřebovali jsme zjistit, jestli náhodou nemáme zápis v registru dlužníků , tak jsme také nejdřív zjišťovali, jak to vlastně udělat.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Kolikrát my už se takto napálili! Ani nespočítám u kolika skoro až lichvářských firem jsme si půjčili. Ono se to zprvu nezdá, ale až vám začnou klepat gorily na dveře, víte, že je něco špatně. Poslední zkušenost máme s https://www.gentlemenfin.cz/ a je více než kladná. Konečně místo, kde si můžeme vzít bankovní úvěr pro podnikatele i nepodnikatele a nemusíme se ničeho bát.

    OdpovědětVymazat
  4. Podvodníci jsou v dnešní době snad na každém rohu. Nedávno se mi nějaký šikula, no šikula spíš jak se říká v dnešní době odborným názvem šmejd snažil prodat popkornovač. To víte, člověku je to žinantní být na někoho nepříjemný, ale když už byl hodně neodbytný, začala jsem být nepříjemná a vyhrožovat policií.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem teda moc ráda, že už jsem si několik let peníze nikde půjčovat nemusela. Právě naopak. Poslední dobou se mi velmi daří a dokonce mám i něco našetřeno. Říkám si, že by možná nebylo špatné část našetřených peněz nějakým způsobem investovat. V tomto ohledu mě teď nedávno velmi zaujaly různé investiční kovy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Investiční kovy určitě nejsou špatná volba. Pokud člověk s investováním nemá zkušenosti, tak je to podle mého názoru určitě velice dobrý začátek. Pokud byste ale chtěla zkusit i něco jiného, tak bych si být vámi možná zkusila vyhledat něco o tom, jak fungují investice do developerských projektů. Právě nad tím teď hodně uvažuji já.

      Vymazat
    2. Investiční kovy podle mě v dnešní době určitě nejsou špatná volba. To já bych také potřeboval investovat, ale spíš do rozvoje a modernizace své firmy. Už to je prostě nutné. Velice by se mi tu například hodily nové šroubové kompresory, protože ty staré už dosluhují. Je to ale bohužel drahý špás.

      Vymazat
  6. S tím bych velice rád souhlasil - rčení, že peníze nejsou stále všechno, je velice pravdivé. Navíc si myslím, že je nesmyslné půjčovat odkudkoliv na věci, které si normálně pořídit nemůžeme. My to s naším rodinným rozpočtem (který není ani zdaleka nějak významný) řešíme například přes internetový bazar https://www.biginzerce.cz/, kde je možné pořídit cokoliv za zlomek původní ceny.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Já si vždy půjčuji hlavně u ověřených poskytovatelů, a to především tuzemských bank, které jsou podle mě mnohem bezpečnější. Naposledy nám chyběly finance na dostavění dětského pokojíčku, takže jsme si museli zažádat. Vše bylo vyřešeno do pár hodin, a ještě nám zbyly peníze na dětské zábrany a zbytek výbavičky.

    OdpovědětVymazat
  9. Já si půjčku sjednal v životě asi třikrát. Poprvé to bylo, když jsem se rozhodl, že rozjedu svoje podnikání, což se mi naštěstí povedlo. Poté to byla hypotéka a nedávno menší půjčka na rekonstrukci zahrady – některé položky jako zavlažovací systém a plot byly docela nákladné. Pokud je tedy člověk zodpovědný, myslím, že to není zas takový problém.

    OdpovědětVymazat
  10. Osobně považuji za jedinou rozumnou půjčku tu na bydlení, což je za mě i určitý druh investice. Právě proto si na nic jiného ani nepůjčuji a myslím, že by mě k tomu nikdo ani nedonutil. Naposledy jsem si tedy půjčil větší částku pro rekonstrukci trávníku, který byl v opravdu špatném stavu. Všude jsme tedy pokladli zatravňovací dlaždice a zatím to vypadá, že poroste.

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem si naposledy půjčila na rekonstrukci našeho obývacího pokoje. Opravdu se mi moc líbily designové krby, které mi navíc přišly i jako skvělá alternativa k vytápění, takže volba byla jasná. Půjčit si peníze na rekonstrukci je totiž podle mě jediná dobrá možnost, kdy se vyplatí navštívit banku nebo nebankovní společnost.

    OdpovědětVymazat
  12. Divím se, že některé domácnosti jsou na tom tak špatně, že i instalatér, který po nich jednou za čas chce nějaké peníze, si musí čekat na proplacení faktury několik měsíců. Jako jo, ta inflace se teď rozjela neskutečným tempem, ale co ti lidé dělají celý život že nejsou schopni vydělat pár korun navíc a ještě něco ušetřit?

    OdpovědětVymazat
  13. Také souhlasím s tím, že asi jedinou půjčkou, která dává smysl je ta na bydlení. Já jsem si dříve myslela, že je normální brát si půjčku na cokoliv, ale pak mě dluhy mého otce vyvedly z omylu. Nakonec jsem si tedy brala půjčku pouze při stěhování, abych byla schopná pokrýt výdaje na rekonstrukci.

    OdpovědětVymazat
  14. Myslím si že naletět na půjčku může opravdu jen velmi finančně nevzdělaný jednotlivec. Přece když něco podepisuji vlastní rukou tak musím vědět o co jde a co se po mně chce ne? Opravdu jsou ti lidé tak nemožní? Po mně třeba jednou nějaké grafické studio chtělo, abych jim zaplatila 15000 za návrh loga, které měli hotové tak za dvě hodiny. No samozřejmě že jsem je tam seřvala.

    OdpovědětVymazat
  15. Hlavně když už si od někoho půjčujete peníze, tak přemýšlejte prvně, jestli ten produkt nebo službu vůbec potřebujete. Slyšela jsem už totiž o plno lidech, kteří si třeba půjčovali peníze na dovolenou. Já bych pochopila hlavně, kdybyste si brali třeba na start podnikání. Ale třeba na to abyste šli do baru? To fakt ne. Já si naposledy brala půjčku když jsem potřebovala udělat e-shop na míru

    OdpovědětVymazat
  16. S manželem jsme si chtěli splnit svůj sen a koupit si krásná krbová kamna, protože jsme oba dva vyrostli v paneláku, kde to opravdu nebyla žádná romantika. Tak jak to bylo možné hned jsme si postavili domeček a začali hledat kde všude je prodej krbových kamen. Nakonec se zadařilo a máme pro nás ty nejkrásnější.

    OdpovědětVymazat
  17. Mně třeba naposledy na osobní schůzce jedna paní, která pracuje pro nedalekou realitní kancelář říkala, abych si hypotéku vzala co nejdříve, protože jakmile se opět zvednou sazby, tak se to u měsíční splátky propíše klidně o 1500 Kč měsíčně. A to už s člověkem dokáže zacvičit. Snad se ti v ČNB dají zase do pořádku.

    OdpovědětVymazat
  18. No, jestli se můžu podělit o svoji zkušenost, tak já se před časem rozhodl pro založení s.r.o.. Do začátku jsem nějaké peníze potřeboval, tak jsem se to rozhodl řešit půjčkou. Původně jsem měl v plánu nějakou nebankovní, ale nakonec jsem se na to raději vykašlal a půjčil si od své banky. Rozdíl v podmínkách až tak velký nebyl a přecejen bankovní půjčka je větší jistota.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě s vámi souhlasím. Nebankovní půjčky jsou často jedna velká past. Mám kamaráda, který měl s.r.o. a bohužel si vzal právě několik nebankovních půjček na podnikání, které měl problém splácet. Jak si asi dokážete představit, nedopadlo to pro něj dobře a nakonec se mu bohužel nevyhla ani likvidace s.r.o.

      Vymazat
  19. Je to složitější, než se zdá. Hlavně tedy v nebankovním sektoru. I když přiznávám na rovinu, že některé nebankovní firmy už dávají lepší podmínky než banky. Třeba taková půjčka na konsolidaci vyjde u málokteré banky výhodně. Ale chce to hledat, neukvapovat se a v případě nouze se i poradit s finančním poradcem.

    OdpovědětVymazat
  20. Když jsem začala podnikat, tak jsem potřebovala na rozjezd mé firmy nějaké finance a málem jsem také naletěla podvodníkům. Naštěstí mi pomohl kamarád, který mě za včas zastavil a poradil mi banku a pojišťovnu, u které je pojištěn. Nabídka pojištění pro firmy, byla veliká a já si vybrala ten nejlepší produkt, který mi vyhovoval.

    OdpovědětVymazat
  21. Já bych si osobně nikdy nekoupila nic na dluh, pokud se nejedná o bydlení, automobil nebo podnikání. Naposledy jsem si sjednávala úvěr, jelikož jsme ve firmě potřebovali nové podlahové mycí stroje, bez kterých nešlo provozovnu udržet v požadované čistotě. Takové půjčkami dává smysl, ale například půjčka na dovolenou je hloupost.

    OdpovědětVymazat
  22. Bohužel se s podvodníky snad roztrhl pytel o čemž vím opravdu velice dobře, jelikož pracuji v právnické kanceláři, a tak často slyším spoustu smutných příběhů, kdy lidé naletěli a málem leckdy přišli o všechno co měly. Nedávno jsem zařizoval stěhování kanceláře do nových prostor, které byli nedaleko, a tak to byla rychlá akce.

    OdpovědětVymazat
  23. Opravdu bychom neměli za mě chodit do nebankovních institucí pro půjčku. Poslední dobou je to ale bohužel v mnoha domácnostech úplně normální. Slyšela jsem dokonce že se poskytují peníze s RPSN přes 25 % už i na dětské školní potřeby. Klasický podzim to letos však bohužel nebude.

    OdpovědětVymazat
  24. S manželem jsme si chtěli koupit gravel kola na podzim v těch výprodejích, ale pak jsme se nakonec rozhodli pro odložení tohoto rozhodnutí, protože víme, že půjčku si možná budeme muset vzít spíše na energie. Už teď se nám zvedly výdaje o 5,5 tisíce měsíčně.

    OdpovědětVymazat
  25. Kéž by to všechno bylo tak jednoduché. My bychom si také potřebovali půjčit asi nějaké peníze. Nečekali jsem totiž, že ta zatravňovací dlažba bude tak nákladná položka. No samozřejmě že ten materiál tak zničující nebyl, ale ta práce řemeslníků už ano. Kéž by se to všechno dalo vzít zpět..

    OdpovědětVymazat
  26. Víte co? Já to vyřešil takto, a doporučil bych to každému udělat stejně. Prostě si půjčit od někoho z rodiny. Samozřejmě, jen pokud máte tu možnost, ale je to prostě nejbezpečnější způsob. Já osobně jsem si půjčil od maminky na rekonstrukce bytu Praha a už jsem ji vše vrátil, i s provizí. Každej byl spokojený, a nikdo nemusel být ve stresu.

    OdpovědětVymazat
  27. Naštěstí jsem nikdy nebyla v situaci, abych musela přemýšlet o nebankovní půjčce. Mám jen hypotéku, a to u své banky, kde jsem spokojená již několik let. Naštěstí mám ještě fixaci, a tak mi měsíční splátky zůstaly i teď stejné jako doposud. Více než kdy jindy teď využívám slevové kupóny, které si hledám na internetu, abych ušetřila.

    OdpovědětVymazat
  28. Peníze nejsou všechno, v tom máte rozhodně všechno, ale je to skvělá nástroj a také pomocník jak se ve světě orientovat umožňuje nám také směnu. Stejně tak nám kryptoměnová směnárna umožňuje směnu kryptoměn navzájem a nebo za cash, tak i ona není nástrojem ďábla. Jen dělá službu lidem-

    OdpovědětVymazat
  29. Také jsme řešili s partnerem kde vzít narychlo na jaře peníze na jezírkové čerpadlo. Jelikož se zrovna zvedaly úrokové sazby, tak jsme si půjčili od souseda s úrokem 2,25 %. Toho času to pro nás bylo výhodné, dnes už by nám to asi neuzavřel.

    OdpovědětVymazat
  30. Opravdu nerozumím tomu proč si můj muž před časem vzal na dárek pro mě - a tím byl náhrdelník - půjčku. Proč by to někdo prostě dělal. Pokud na takový dárek neměl peníze tak mně to měl říct rovnou a třeba něco ručně vyrobit. Ale takto jsem na něj po tom zjištění byla tak akorát naštvaná. Achjo..

    OdpovědětVymazat
  31. Ráda bych poděkovala autorovi článku za skvělý náhled na rizika spojená s půjčkami. Je důležité být opatrný při výběru půjčky a zvážit všechna pro a proti. Osobně jsem se rozhodla jít jinou cestou, a naopak si našetřila a začala investovat do P2P půjček a jsem s nimi velmi spokojená. Právě P2P půjčky totiž představují skvělý pasivní příjem, s nímž se dá následně pracovat a například s jeho pomocí vybavit interiér nebo provést menší rekonstrukci.

    OdpovědětVymazat
  32. Tak to já jsem měla velké štěstí asi na lidi jak to tak vidím. Moji synové po mně chtěli abych jim pořídila nové herní notebooky, ale já na to prostě v ten čas neměla peníze, a tak jsem si půjčila a jenom za 9 % RPSN, to je slušné, že?

    OdpovědětVymazat
  33. Není potřeba si ani někdy brát půjčku když víte že se dá sehnat udělat výměna plynového kotle dotace za pomocí státu. Je to sice ekonomicky neefektivní, ale takové věci člověk neřeší když se snaží vyhrabat z finanční nesnáze, nemám pravdu holky a kluci tady na těch internetech?

    OdpovědětVymazat
  34. Určitě se v dnešní době vyplatí jít nejprve do banky a až jakmile vám tam z nějakéh důvodu nevyhoví, tak je slušné jít do naprosto jiné části. Ale na to si také člověk musí dávat pozor. My dlouhodobě s manželem investujeme do půjček tak víme na co a na koho si dávat pozor.

    OdpovědětVymazat
  35. Investujete do půjček, ano? Tak to jsem ještě neslyšel. Ale jsem rád že jsem na tento web zavítal. Protože je pravdou že mám na účtě nějaké přebytečné peníze a chtěl bych si zhodnotit. To zase ano. Třeba byste mně mohla dát odkaz an to, co říkáte?

    OdpovědětVymazat
  36. Ale to se ví že ano. Samozřejmě vám ráda pošlu kde se dělají na internetu investice do půjček. Ono v dnešní době máme tu výhodu že se peníze dají nejenom vydělat online, ale zejména i investovat online. TO prostě nebylo myslitelné třeba ještě před 50 lety, nemám pravdu?

    OdpovědětVymazat
  37. Jako jo, v tomto vám určitě paní marto musím dát za pravdu. Je to zajímavá doba ve které opravdu tady do jednoho posledního žijeme. Moc si užívám toho že právě s vámi třeba si mohu také dopisovat. Ono to není takto jednoduché všude, to máte pravdu. Ale v Evropě to zrovna jde.

    OdpovědětVymazat
  38. To teda určitě nejsou všechno, ale jakmile se podíváte na srovnání cen elektřiny tak asi pochopíte že nějaké ty finanční prostředky jsou prostě potřeba. My třeba chceme kupovat dětem na konci školního roku nové kolo a také nevíme kde na to jako vezmeme. A to na to ještě máme osm měsíců..

    OdpovědětVymazat
  39. Ale to se ví že jakmile dostaneme od státu zase nějaké peníze tak si je na https://www.krasneplaze.cz/ hned směníme za nějaký ten pobyt. Jakmile to dostaneme od vlády tak je to příjemnější než si platit sám za sebe zájezd,že ano? No to se ví že se to hned bude muset patřičně využít.

    OdpovědětVymazat
  40. Já jsem si všimla že si mnoho lidí tento rok bralo nesmyslně nízké hypotéky, třeba i na dřevěné dekorace které stojí ani ne 500 Kč. To jsou na tom lidé tak špatně a zároveň si musejí dokazovat že něoc zvládnout? Přijde mi to dost smutné ta dnešní doba zaviněná pětikolkou.

    OdpovědětVymazat
  41. Kdyby mně někdo před lety řekl že si jeden můj známý na to aby zaplatil fakturu pro zámečník praha 1 bude muset vzít půjčku, tak mu to rozhodně nebudu věřit. To je opravdu neuvěřitelné co ti lidé musí asi zažívat kvůli tomu že nemají peníze, já si to vůbec neumím představit, vy ano?

    OdpovědětVymazat
  42. Můj chlap sleduje každý den ráno nějaké ty jejich výsledky NHL. Vůbec nevím proč se třeba nedívá na aspoň českou soutěž ale tak budiž. Jsem z toho ráno jen naštvaná že se nemohu dívat na ranní zprávy, proč mi to jen dělá.

    OdpovědětVymazat
  43. No hlavně my bychom teď nějaké peníze potřebovali .Už na vánoce jsme čekali že nám prarodiče nadělí nějaký praktický dárek jako je třeba televize samsung ale nakonec z toho nic nebylo. A to je prostě velká škoda. Já bych se chtěla zase na něco dívat, jen co je pravda.

    OdpovědětVymazat
  44. Hele je pravdou že jakmile si člověk uvědomí že nemusí mít ani tak všechno na světě co si kdy chtěl koupit pořízené, a že mu bohatě stačí jen nějaké auto, kde bude schopen v pohodě zaplatit povinné autopojištění, tak je vlastně v míru a v pohodě. Já jsem si to uvědomila celkem brzy.

    OdpovědětVymazat
  45. Stejně jak tady bylo už nejednou řečeno tak peníze skutečně nejsou všechno. To vám ale často říkají lidé kteří už narazili a vlastně zjistili že jakmile mají nějaký finanční objem peněz tak se rázem nebojí ani témat jako je třeba hubnutí, protože ví, že se vlastně na všechno dá dosáhnout. A už ten achievement finanční svobody mají splněný.

    OdpovědětVymazat